langkah pejuang

Monday, August 22, 2016

About AiA Public Takaful

AIA Public Takaful Bhd.

AIA Takaful AWAM Bhd. (AIA PUBLIC) milik bersama, AIA Co. Ltd. (AIA) Public Bank Berhad (PBB) dan Public Islamic Bank Berhad (anak syarikat milik penuh PBB). Diperbadankan pada 11 Mac 2011, AIA PUBLIC memanfaatkan AIA dan jawatan kepimpinan PBB Kumpulan serta infrastruktur dan rangkaian pengedaran yang ditubuhkan pada insurans dan perbankan bergerak untuk memacu pertumbuhan dan meningkatkan penembusan Takaful Keluarga di pasaran domestik. AIA PUBLIC komited untuk menawarkan penyelesaian Syariah yang tepat untuk memenuhi kehidupan yang berbeza peringkat keperluan pelanggan-pelanggan kami.

AIA Public Takaful Berhad telah muncul sebagai penyedia pelan kebajikan pekerja terbaik di Malaysia.60% dari  syarikat korporat dan SME Multinasional telah menjadi pelanggan AIA seperti Petronas,Gas Malaysia,Celcom ,Maxis, Kuwait Bank,Public Bank dan banyak lagi syarikat lain.Pelan terbaik ini membantu ramai kakitangan menikmati faedah yang terbaik.

Di negeri Kelantan beberapa buah syarikat dibawah Perbadanan Kerajaan Negeri Kelantan (PKINK)  telah mula menggunakan pelan kebajikan ini termasuklah Binaraya PKINK Sdn Bhd, Profail Impian Sdn Bhd, Sinaran Pantai Timur Sdn Bhd, Kumpulan Pertanian Kelantan Berhad dan Kijang Kuari. Pelan kemasukan ke hospital dan ke klinik ini telah memberi impak yang positif kepada persikataran kesihatan syarikat tersebut.

No comments:

Post a Comment